سردار سلیمانی:

نهضت جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری از خراسان رضوی آغاز شد

مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور از آغاز نهضت جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری در استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خراسان رضوی؛ سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در برنامه نهضت جهش تولید در عرصه کشاورزی و دامپروری که به صورت ویدئو کنفرانس در  سالن جلسات فرماندهی سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری مطرح و روی اجرایی شدن آن تاکید داشتند جهت برون رفت ملت از فشار‌ها، تحریم‌ها و تروریسم اقتصادی است و جهش تولید تکمیل کننده اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: بسیج و تشکیلات مردمی همراه با دستگاه‌های خدمت‌گذار احساس وظیفه کرد با تکیه بر دانش بسیج کشاورزی روی این موضوع کار و در چند استان جهت بهره وری بالا در تولیدات کشاورزی این نهضت اجرایی شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ابراز امیدواری کرد: توسط نخبگان کشاورزی در محصولات راهبردی کشاورزی و دامپروری شاهد نتایج خوبی باشیم.

وی یادآور شد: ۱۵ هزار مهندس کشاورزی بسیجی آموزش دیدند و به نرم افزار‌های پیشرفته مجهز شدند و از امروز در خدمت کشاورزان خواهند بود تا با افزایش تولیدات کشاورزی به خودکفایی دست پیدا کنیم.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه  اهمیت کشاورزی در امنیت غذایی کاملا مشهود و ملموس است و تاثیر مثبت در این قضیه دارد، افزود:  سازمان بسیج مستضعفین احساس وظیفه کرد با توجه به شرایط اقتصادی تهدید‌ها را تبدل به فرصت نماید و توجه خود را در امنیت غذایی و جهش تولید در موضوع کشاورزی و داکپروری معطوف کند.

وی ادامه داد: با وزارت جهاد کشاورزی و سازمان‌های کشاورزی در استان‌ها برنامه ریزی سه ساله انجام خواهیم داد تا شاهد بروز افزایش در محصولات کشاورزی و دامپروری باشیم و البته در کنار آن به عرصه‌هایی چون گیاهان دارویی و با توجه به نیازمندی مردم به گوشت دامی با  راه اندازی کلینیک دامپروری و توسعه آبزیان است خواهیم پرداخت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اشاره داشت: ما ۱۰ طرح اساسی در نهضت جهش تولید داریم، ولی اولویت ما جهش در کشاورزی و ایجاد امنیت غذایی برای مردم است و بنا داریم مرتبا نتایج این طرح را به مردم گزارش دهیم.

 

وی در پایان سخنان خود گفت: ما امروز در ایام دهه کرامت این عملیات را با رمز «یا علی بن موسی الرضا» از استان خراسان رضوی شروع خواهیم کرد؛ و ان شاء الله شاهد کم شدن مشکلات کشاورزی در موضوع زمین،آب و برداشت محصول و غیره و افزایش بهره وری خواهیم بود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.