در جلسه قرارگاه امنیت غذایی سپاه امام رضا (ع) مطرح شد؛

آمادگی کامل سپاه امام رضا(ع) در بحث جهش تولید به ویژه بخش کشاورزی و تولیدات دامی

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در جلسه قرارگاه امنیت غذایی از امادگی کامل سپاه استان در بحث جهش تولید به ویژه بخش کشاورزی و تولیدات دامی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خراسان رضوی؛ این جلسه با حضور فرمانده سپاه استان، جانشین فرمانده، ریاست جهاد کشاورزی و جمعی از مدیران سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی و مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و جمعی از اعضای ستادی سازمان در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه امام رضا (ع) برگزار شد.

در این جلسه سردار یعقوبعلی نظری ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی از امادگی کامل سپاه استان در بحث جهش تولید به ویژه بخش کشاورزی و تولیدات دامی خبر داد.

وی بر لزوم تدوین یک برنامه عملیاتی جهت حضور متخصصین بسیجی در حوزه کشاورزی با همکاری جهاد کشاوززی تاکید کرد.

در ادامه مهندس گل محمدی مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی خراسان رضوی ضمن ارائه گزارش روند اجرای طرح در سال گذشته و اثر بخشی این اقدامات در حوزه اقتصاد و معیشت کشاورزان از اجرای طرح ملی بسیج همگام با کشاورز با تاکید بر تولیدات زراعی و دامی در اسان در سال 99 خبر داد.

در ادامه مهندس اورانی ریاست سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ضمن اشاره به برنامه های جهاد کشاورزی خراسان رضوی در سال جاری ابراز امیدواری کرد بتوان با استفاده از ظرفیت موجود در بسیج مهندسین کشاورزی در تعامل با بخشهای مختلف جهاد کشاورزی و در کنار تشکل های موجود در عرصه کشاورزی قدم‌های خوبی در جهت پیشبرد اهداف این سازمان و نظام در عرصه کشاورزی برداشت.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.