جهادگرانی که قلبشان برای هم نوعان خود می تپد

همیشه انسان‌هایی وجود دارند که قلبشان برای هم نوعان خود می تپد. انسان‌هایی که در شرایط سخت، مهربانی و همدلی را سر لوحه کار خود قرار می‌دهند. فعالیت گروه جهادی سایبان مهر و طلوع همدلی نیز به همین شکل از اقدامات خیرخواهانه ای که در سرای محله تختی در جریان است.

 به گزارش واحد خبر معاونت فرهنگی و رسانه بسیج سازندگی خراسان رضوی ، آقای مولایاری فرمانده حوزه ۳۰۳ امیر المومنین (ع) و مسئول گروه جهادی طلوع همدلی، سایبان مهر گفت : در ابتدا هدف گروه کمک به نیازمندان بود. با شیوع ویروس کرونا، رویکرد گروه به سمت بهسازی و خدمات مربوط به کرونا در محله محروم پیش رفت.

وی در ادامه افزود : ما از روزی که شروع به تولید ماسک کردیم، تقریباً تا پایان اردیبهشت ماه ۱۷ هزار ماسک تولید و در این دو محله و به ازای هر ماسک، تقریباً نیم لیتر مایع ضدعفونی کننده توریع کردیم. 

او در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به رزمایش کمک مومنانه که حضرت آقا فرموده بودند، در همین دو محله تقریباً ۷۰۰ خانواده را شناسایی و در رده بندی‌های مختلف نسبت به نیازهایی که دارند. در این رده هایی که قرار دارند و خیلی از آنها در جریان شیوع کرونا بیکار شده بودند و کار خود را از دست داده بودند و نیاز داشتند که یک حداقل‌هایی در زندگی برای آنها تامین شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.